Domů>Telefonní bankovnictví

Telefonní bankovnictví

Bankéř kdykoli ho potřebujete
Jako podpůrný komunikační kanál poskytujeme v pracovní dny v době od 8.00 do 20.00 hodin servis na zákaznické lince CitiPhone, jejímž prostřednictvím můžete zadávat mimo jiné i veškeré příkazy platebního styku a realizovat vybrané úkony spojené se správou Vašeho firemního účtu.
Prostřednictvím telefonního bankovnictví můžete provádět následující úkony :
  • zjišťování aktuálních zůstatků na účtu,
  • zadávání tuzemských plateb,
  • zadávání SEPA plateb (pouze pro účty začínající číslem 89 nebo 5),
  • blokaci platebních karet,
  • přepínání karet mezi jednotlivými podúčty (včetně cizích měn),
  • volba a změna kódu PIN k platební kartě
  • změna limitu na platební kartě.
Zákaznická linka CitiPhone
  • Pro malé společnosti, účty začínající číslem 89 nebo 5
    Automatický hlasový informační systém
    (zůstatky na hlavním účtě, změna APIN / TPIN, registrave telefonního čísla pro automatické ověření)
    +420 233 061 567
    Zákaznická linka
    +420 233 062 330
  • Pro středně velké společnosti, účty začínající číslem 25 nebo 20
    +420 233 061 530
  • Pro zákazníky bez běžného účtu u Citibank
    +420 233 061 700
Automatický hlasový informační system (pro účty začínající číslem 89 nebo 5) nabízí možnost:
  • zjistit zůstatek na hlavním účtě (možno i bez ověrování)
  • změnit si TPIN pro ověřování v telefonním bankovnictví a APIN k platební kartě pro výběry z bankomatu a platby u obchodníků
  • zaregistrovat či odregistrovat mobilní telefonní číslo pro rychlou verifikaci
Pro přístup je z důvodu vyššího zabezpečení a rychlejší obsluhy nutné zadat do hlasového systému číslo Vaší debetní karty, a poté zadat bezpečnostní kód TPIN. Bez těchto údajů nemůžeme bohužel vyhovět Vašim požadavkům.
Nechcete při zjišťování zůstatků procházet ověrováním? Zaregistrujte si Váš mobilní telefon. Při dalším volání zjistíte výši zůstatku bez nutnosti zadávat číslo Vaší karty.
Jak si Vaše číslo zaregistrujete?
  • Zavoláte na linku 233 061 567
  • Po zadání čísla Vaší karty se ověříte pomocí Vašeho bezpečnostního kódu TPIN
  • Hlasový systém vám následně nabídne možnost zaregistrovat si telefonní číslo Vašeho mobilního telefonu. Zaregistrovat si můžete až dvě telefonní čísla.
  • Při každém dalším volání na zákaznickou linku CitiPhone z registrovaného mobilního telefonu se ihned dozvíte zůstatek na hlavním běžném účtě bez nutnosti zadávání čísla platební karty nebo kódu TPIN. Pro všechny další operace již bude následovat obvyklé ověření.
Print
Internetové bankovnictví
Kontakty