|
|
Domů>Středně velké společnosti>Telefonní bankovnictví |
|

|
 |
Jako podpůrný komunikační kanál poskytujeme servis na zákaznické lince, jejímž prostřednictvím můžete realizovat vybrané úkony spojené se správou Vašeho firemního účtu. |
|
Zákaznické centrum |
|
(blokace karet 24 hodin denně, ostatní služby v pracovních dnech, 8:30 – 17:00 hod)
- Email: smeservis@citi.com
- Zákaznická linka pro účty: +420 233 062 330, +420 233 061 530
- Zákaznická linka pro platební karty VISA: +420 233 061 122
- Zákaznická linka pro aktivaci platebních karet VISA: +420 233 061 133
|
|
Prostřednictvím telefonního bankovnictví můžete provádět následující úkony : |
|
- zjišťování aktuálních zůstatků na účtu,
- zjišťování všeobecných informací o služebních platebních kartách VISA,
- prověřování platebních instrukcí
- řešení problémů s internetovým bankovnictvím
|
|
|
|
|
|
|
|