Domů>Středně velké společnosti>Telefonní bankovnictví

Telefonní bankovnictví

Bankéř kdykoli ho potřebujete
Jako podpůrný komunikační kanál poskytujeme servis na zákaznické lince, jejímž prostřednictvím můžete realizovat vybrané úkony spojené se správou Vašeho firemního účtu.
Zákaznické centrum
(blokace karet 24 hodin denně, ostatní služby v pracovních dnech, 8:30 – 17:00 hod)
 
  • Email: smeservis@citi.com
  • Zákaznická linka pro účty: +420 233 062 330, +420 233 061 530
  • Zákaznická linka pro platební karty VISA: +420 233 061 122
  • Zákaznická linka pro aktivaci platebních karet VISA: +420 233 061 133
Prostřednictvím telefonního bankovnictví můžete provádět následující úkony :
  • zjišťování aktuálních zůstatků na účtu,
  • zjišťování všeobecných informací o služebních platebních kartách VISA,
  • prověřování platebních instrukcí
  • řešení problémů s internetovým bankovnictvím
Print
Internetové bankovnictví